Your Ad Here

Oct 31, 2010

LOL picdump (13 pics)






"Haters gonna hate"




Worst "Dog Fail" (click the picture)


The only good thing about Halloween!

Not even Brian Boitano...

40 comments:

  1. I would want to try that bike thing, looks fun.

    ReplyDelete
  2. one of these years im gonna carve my pumpkin like that and yes i would rock that sweater in public as it would hopefully be a magnet for cute, geeky girls

    ReplyDelete
  3. i like it..very interesting..:))

    ReplyDelete
  4. i like the mario and zelda history of pics

    ReplyDelete
  5. lol at the hello kitty ones

    ReplyDelete
  6. I love the puking pumpkin concept might try that next year!

    ReplyDelete
  7. The Nintendo progression pictures are awesome.

    ReplyDelete
  8. oh god the evolution is nice.

    ReplyDelete
  9. Banana slipping on a banana peel, hillarious.

    ReplyDelete
  10. The only good thing about halloween indeed.

    ReplyDelete
  11. haha i liked all of those
    the dog one is fucking lulz

    ReplyDelete
  12. Awesome pics i love Halloween

    ReplyDelete
  13. the banana one is the best rofl

    ReplyDelete
  14. lol ive never seen that kangaroo lookin gif before

    ReplyDelete
  15. hell yeah, it's called Hoe-lloween

    ReplyDelete
  16. oh my god that hello kitty pizza, i have mixed feeling about it. I'd pay to do that bike thing ;_;

    ReplyDelete
  17. lol, great pictures. I see more of those girls during anime conventions though.

    ReplyDelete
  18. just as promised i had LOLZ

    ReplyDelete
  19. Ahh I want a slide that starts at that altitude

    ReplyDelete
  20. I need a "Hello Kitty" pizza now

    ReplyDelete
  21. that banana sliping on its "clothes" is hilarious :D

    ReplyDelete
  22. Aaaahahahaha.... OMG the DOG! hahahahahahahahaahahaahahahaahahahahaaaaa

    ReplyDelete